Ugrás a tartalomra

Buborék szörny

A buborékszörnyeteget arra használjuk, hogy nagyon rövid válaszlehetőségeket jelenítsünk meg buborékokban (jól illik a matematikához), és a tanulóknak ki kell pattintaniuk a rossz válaszokat.

A egység létrehozásához navigáljon a Tanároknak - Tanulási egységek oldalra, kattintson a Új létrehozása gombra, és válasszon egy egységtípust. Egy meglévő egység szerkesztéséhez navigáljon a Tanároknak - Tanulóegységek oldalra, keresse meg a listában a tanulóegységet, és kattintson a Szerkesztés gombra edit.

A Buborékszörny tanulási egység szerkesztőképernyőjén a következő mezők állnak rendelkezésre a beállításokhoz és az egység tartalmához:

  • Egység neve - Ez a név jelenik meg az egységek listáiban.
  • Címkék - Hozzon létre szöveges címkéket, amelyek leírják az egység tartalmát, célját, célcsoportját, kulcsszavait stb. A több szót tartalmazó címkék és a 3 karakternél rövidebb címkék nem támogatottak.
  • Hosszabb beállítások.
    • Pontérték - A feladat sikeres elvégzése után adott pontok.
    • A feladat teljesítéséhez szükséges helyes válaszok (%-ban) - A feladat sikeres teljesítéséhez szükséges helyes válaszok százalékos aránya. Egy kérdés esetén az értéknek az alapértelmezett 100%-nak kell lennie, de ha több kérdés, több feladatképernyő van, akkor a szükséges helyes válaszok tetszőleges százalékát állíthatja be.
    • A feladat nehézsége (címke) - Válassza ki a tanegység nehézségét, amely címkeként kerül hozzá a tanegységhez.
    • Matematikai képletek szerkesztése Latex-szel - Ez a beállítás lehetővé teszi a latex-szerkesztő használatát a matematikai képletek létrehozásához.
  • feladatképernyő - Ez a típusú tanulási egység több feladatképernyőt is tartalmazhat. Egy feladatképernyő tartalmazza az utasítást/kérdést és a lebegő válaszlehetőségeket. Új feladatképernyő hozzáadásához kattintson a Új feladatképernyő hozzáadása gombra a tényleges feladatképernyő alatt. A játék során az aktuális képernyőn lévő feladatok elvégzése után megjelenik egy új feladatképernyő..
    • Válaszidő (perc) - Az az idő, amit a tanuló az adott feladatképernyő kitöltésével tölthet.
    • A próbálkozások száma - Ennyit tudnak a diákok kitalálni.
    • Instrukció/kérdés - A feladatra vonatkozó utasítás vagy egy megválaszolandó kérdés. Hozzáadhat egy latex latex és egy kép kép ebbe a mezőbe.
    • leírás - A leírás arra szolgál, hogy a tanulóknak mit kell tenniük, pl. ki kell dobniuk a rossz válaszokat!
    • Válaszlehetőségek - A válaszlehetőségek lebegő buborékok formájában jelenjenek meg. Hozzáadhat egy képet kép és egy latex latex ezekre a mezőkre. A helyes válaszlehetőségeket a válaszmező bal oldalán található Hibás válasz jelölőnégyzet bejelölésével választhatja ki. Új válaszlehetőségeket a Új válaszlehetőség hozzáadása gombbal adhat hozzá.
    • .
    • Infóablak engedélyezése - Az infóablak engedélyezésével további segítő szöveget adhat az egységhez, amely az egység lejátszási képernyőjén megjelenő Info gombra kattintva jeleníthető meg. A beállítás engedélyezésével egy szöveget adhat hozzá, egy képet kép vagy egy latex latex az Info ablak szövegmezőjébe.
  • Tanulási egység szuperegységgé alakítása (segítő egységek hozzáadása) - lásd a Szuperegységek fejezetet
  • .

Az egység lejátszható változatának ellenőrzéséhez kattintson a Mentés, majd a Nézd meg gombra. A szerkesztés befejezése után kattintson a Mentés és kilépés gombra. Ezzel bezárja a szerkesztő képernyőt, és visszatér az egység listaképernyőjére.