Ugrás a tartalomra

Igaz vagy hamis

Az Igaz vagy hamis egy vagy több feladatképernyő létrehozására szolgál, ahol a tanulóknak el kell dönteniük, hogy az adott állítás igaz vagy hamis.

A egység létrehozásához navigáljon a Tanároknak - Tanulási egységek oldalra, kattintson az Új létrehozása gombra, és válasszon egy egységtípust. Egy meglévő egység szerkesztéséhez navigáljon a Tanároknak - Tanulóegységek oldalra, keresse meg a listában a tanulóegységet, és kattintson a Szerkesztés gombra edit.

A igaz vagy hamistanulóegység szerkesztési képernyőjén a következő mezők állnak rendelkezésre a beállításokhoz és az egység tartalmához:

  • Egység neve - Ez a név jelenik meg az egységek listáiban.
  • Címkék - Hozzon létre szöveges címkéket, amelyek leírják az egység tartalmát, célját, célcsoportját, kulcsszavait stb. A több szót tartalmazó címkék és a 3 karakternél rövidebb címkék nem támogatottak.
  • Hosszabb beállítások.
    • Pontérték - A feladat sikeres elvégzése után adott pontok.
    • A feladat teljesítéséhez szükséges helyes válaszok (%-ban) - A feladat sikeres teljesítéséhez szükséges helyes válaszok százalékos aránya. Egy kérdés esetén az értéknek az alapértelmezett 100%-nak kell lennie, de ha több kérdés, több feladatképernyő van, akkor a szükséges helyes válaszok tetszőleges százalékát állíthatja be.
    • A feladat nehézsége (címke) - Válassza ki a tanegység nehézségét, amely címkeként kerül hozzá a tanulási egységhez.
    • Matematikai képletek szerkesztése Latex-szel - Ez a beállítás lehetővé teszi a latex-szerkesztő használatát a matematikai képletek létrehozásához.
  • feladatképernyő - Ez a típusú tanulási egység több feladatképernyőt is tartalmazhat. Egy feladatképernyő egy állítást és egy pár Igaz/hamis gombot tartalmaz. Új feladatképernyő hozzáadásához kattintson a Új feladatképernyő hozzáadása gombra a tényleges feladatképernyő alatt. A játék során az aktuális képernyőn lévő feladatok elvégzése után megjelenik egy új feladatképernyő..
    • Válaszidő (perc) - Az az idő, amit a tanuló az adott feladatképernyő kitöltésével tölthet.
    • Kijelentés - Itt egy rövid állítást adhat meg, amelyről a diákoknak ki kell találniuk, hogy igaz vagy hamis. Hozzáadhat egy latex latex erre a mezőre. Ha igaz állítást szeretne jelezni, jelölje be a igaz állítás jelölőnégyzetet az állítás mező mellett. Ha a jelölőnégyzet nincs bejelölve, az állítás hamisnak minősül.
    • .
    • Infóablak engedélyezése - Az infóablak engedélyezésével további súgószöveget adhat az egységhez, amely az egység lejátszási képernyőjén megjelenő Info gombra kattintva jeleníthető meg. A beállítás engedélyezésével egy szöveget, egy képet image vagy egy latex latex az Info ablak szövegmezőjébe.
  • Tanulóegységet szuperegységgé alakítani (segítő egységek hozzáadása) - lásd a Szuperegységek fejezetet
  • .

Az egység lejátszható verziójának ellenőrzéséhez kattintson a Mentés, majd a Közelkép gombra. A szerkesztés befejezése után kattintson a Mentés és kilépés gombra. Ezzel bezárja a szerkesztő képernyőt, és visszatér az egység listaképernyőjére.