Ugrás a tartalomra

Millionaire

A milliomos rövid kérdésekhez vagy matematikai problémákhoz használható. A tanulóknak a megjelenített válaszlehetőségek közül kell kiválasztaniuk a helyes választ.

A egység létrehozásához navigáljon a Tanároknak - Tanulási egységek oldalra, kattintson a Új létrehozása gombra, és válasszon egy egységtípust. Egy meglévő egység szerkesztéséhez navigáljon a Tanároknak - Tanulóegységek oldalra, keresse meg a listában a tanulóegységet, és kattintson a Szerkesztés gombra edit.

A Milliomos tanulási egység szerkesztési képernyőjén a következő mezők állnak rendelkezésre a beállításokhoz és az egység tartalmához:

  • Egység neve - Ez a név jelenik meg az egységek listáiban.
  • Címkék - Hozzon létre szöveges címkéket, amelyek leírják az egység tartalmát, célját, célcsoportját, kulcsszavait stb. A több szót tartalmazó címkék és a 3 karakternél rövidebb címkék nem támogatottak.
  • Hosszabb beállítások.
    • Pontérték - A feladat sikeres elvégzése után adott pontok.
    • A feladat teljesítéséhez szükséges helyes válaszok (%-ban) - A feladat sikeres teljesítéséhez szükséges helyes válaszok százalékos aránya. Egy kérdés esetén az értéknek az alapértelmezett 100%-nak kell lennie, de ha több kérdés, több feladatképernyő van, akkor a szükséges helyes válaszok tetszőleges százalékos arányát állíthatja be.
    • feladat nehézsége (címke) - Válassza ki a tanegység nehézségét, amely címkeként kerül hozzá a tanegységhez.
    • Matematikai képletek szerkesztése Latex-szel - Ez a beállítás lehetővé teszi a latex-szerkesztő használatát a matematikai képletek létrehozásához.
  • feladatképernyő - Ez a típusú tanulási egység több feladatképernyőt is tartalmazhat. Egy feladatképernyő tartalmazhat egy kérdést legfeljebb 8 válaszlehetőséggel. Új feladatképernyő hozzáadásához kattintson a Új feladatképernyő hozzáadása gombra a tényleges feladatképernyő alatt. A játék során az aktuális képernyőn lévő feladatok elvégzése után megjelenik egy új feladatképernyő.
    • Válaszidő (perc) - Az az idő, amit a tanuló az adott feladatképernyő kitöltésével tölthet.
    • Instrukció/kérdés - A feladatra vonatkozó utasítás vagy egy megválaszolandó kérdés. Képet illeszthet be image ebbe a mezőbe.
    • Válaszlehetőségek - Az utasítás/kérdés alatt megjelenítendő válaszlehetőségek. Hozzáadhat egy latex latex ezekre a mezőkre. A helyes válaszlehetőségeket a válaszmező bal oldalán található Hibás válasz jelölőnégyzet bejelölésével választhatja ki. Új válaszlehetőségeket a Új válaszlehetőség hozzáadása gombbal adhat hozzá. A 8-nál több válaszlehetőség nem jelenik meg helyesen a készülék lejátszási képernyőjén.
    • A 8-nál több válaszlehetőség nem jelenik meg helyesen a készülék lejátszási képernyőjén.
    • Infóablak engedélyezése - Az infóablak engedélyezésével további súgószöveget adhat az egységhez, amely az egység lejátszási képernyőjén megjelenő Info gombra kattintva jeleníthető meg. A beállítás engedélyezésével egy szöveget, egy képet image vagy egy latex latex az Info ablak szövegmezőjébe.
  • Tanulóegységet szuperegységgé alakítani (segítő egységek hozzáadása) - lásd a Szuperegységek fejezetet
  • .

Az egység lejátszható változatának ellenőrzéséhez kattintson a Mentés, majd a Nézd meg gombra. A szerkesztés befejezése után kattintson a Mentés és kilépés gombra. Ezzel bezárja a szerkesztő képernyőt, és visszatér az egység listaképernyőjére.