Ugrás a tartalomra

PDF

A PDF egységtípus olyan feladatok létrehozására szolgál, amelyekben a tanulóknak egy megjelenített PDF-fájlt kell tanulmányozniuk. Ez az egységtípus nem tartalmaz kérdéseket vagy megoldható feladatokat.

Az egység létrehozásához navigáljon a Tanároknak - Tanulási egységek oldalra, kattintson a Új létrehozása gombra, és válasszon egy egységtípust. Egy meglévő egység szerkesztéséhez navigáljon a Tanároknak - Tanulóegységek oldalra, keresse meg a listában a tanulóegységet, és kattintson a Szerkesztés gombra edit.

A PDF tanulási egység szerkesztési képernyőjén a következő mezők állnak rendelkezésre a beállítások és az egység tartalma számára:

  • Egység neve - Ez a név jelenik meg az egységek listáiban.
  • Címkék - Hozzon létre szöveges címkéket, amelyek leírják az egység tartalmát, célját, célcsoportját, kulcsszavait stb. A több szót tartalmazó címkék és a 3 karakternél rövidebb címkék nem támogatottak.
  • Hosszabb beállítások.
    • Pontérték - A feladat sikeres elvégzése után adott pontok.
    • A feladat teljesítéséhez szükséges helyes válaszok (%-ban) - A feladat sikeres teljesítéséhez szükséges helyes válaszok százalékos aránya. Egy kérdés esetén az értéknek az alapértelmezett 100%-nak kell lennie, de ha több kérdés, több feladatképernyő van, akkor a szükséges helyes válaszok tetszőleges százalékát állíthatja be.
    • A feladat nehézsége (címke) - Válassza ki a tananyagegység nehézségét, amely címkeként kerül hozzá a tanulási egységhez.
    • Matematikai képletek szerkesztése Latex-szel - Ez a beállítás lehetővé teszi a latex-szerkesztő használatát a matematikai képletek létrehozásához.
  • feladatképernyő - Ez a típusú tanulási egység csak egy feladatképernyőt tartalmaz a teljes képernyős PDF-vel..
    • PDF feltöltése - PDF-fájl feltöltése a számítógépéről.

Az egység lejátszható verziójának ellenőrzéséhez kattintson a Save, majd a Preview gombra. A szerkesztés befejezése után kattintson a Mentés és kilépés gombra. Ezzel bezárja a szerkesztő képernyőt, és visszatér az egység listaképernyőjére.