Ugrás a tartalomra

A tanulás menete röviden - következő feladat, rossz válasz, kilépés

Sikeres belépés után a főképernyőn nagy nyilakkal indíthatóak el az útvonalak (tananyagok), amikhez hozzáférése van.

A tanulás menete röviden - következő feladat, rossz válasz, kilépés


A következő feladatra - a sikeres megoldás után – magától ugrik a rendszer, azonban olyan eset is lehetséges, hogy a felhasználónak kell a következő tanegységre ugrania.

Kattintson a KÖVETKEZŐ TANEGYSÉG gombra. Ez a gomb mindig a képernyő alján lesz, amit vagy

  • az egér húzásával,
  • vagy a lefelé mutató nyilakkal

talál meg.

A tanulás menete röviden - következő feladat, rossz válasz, kilépés

 

A tanegységek között lépegetni a jobb felső sarokban a bagolyra kattintva is lehetséges.

A tanulás menete röviden - következő feladat, rossz válasz, kilépés

 

A feladatra szánt időt a képernyő jobb oldalán lévő homokóra mutatja.

Rossz válasz esetén a kattintáskor nem enged továbblépni a rendszer (általában piros színnel jelez).

Ha nem sikerül időben befejezni, segítséget kap a megoldáshoz, és ismét visszatérhet a feladathoz. Ha most sem sikerül, egy könnyebb feladattal folytatódik a tananyag.

A tanulás menete röviden - következő feladat, rossz válasz, kilépés

 

A bagolyra kattintva és a KILÉPÉS lehetőséget választva a tanulás bármikor megszakítható.

Kilépéskor a rendszer megjegyzi, hol maradt abba a tanulás, és legközelebb ugyanoda lép vissza.

A kilépés után a képernyőn, a tananyagnál látható az eredmény, és a tanulással eltöltött idő is. Ezt az adatot a csoport vezetője (tanár) is látja.

A tanulás menete röviden - következő feladat, rossz válasz, kilépés


ld még: