A keretjáték motivál arra, hogy a tanulás folyamara élvezetesebb legyen. Ez a tanár (csoportvezető) döntése – ha be van kapcsolva, nincs arra lehetőség, hogy ne használja. Hogy van-e keretjáték, már a főképernyőn is látja:
Indítsa el a tananyagot, és a bevezető képernyőn kattintson a tekercsre, a keretjáték leírását itt találja. Ha hosszú a szöveg, az egérmutatóval húzza felfelé a szöveget. Láthatja, hogy a keretjátékban Ön a hős! Ha elolvasta a leírást, kattintson a tovább gombra, és válassza ki a szereplőket! Ha megvan, kattintson a tovább gombra, és indulhat a tanulás!
Amikor egy feladatot megoldott, és szinten maradt, találkozhat ezzel a képernyővel. Kinyithatja a tarsolyt, hogy megnézze, mit gyűjtött eddig, és azt mire használhatja. A tarsolyra kattintva léphet vissza a tanuláshoz.
Itt kiválaszthatja, melyik úton halad tovább: kattintson az egyik virágra!
Ha a feladat megoldása után ezt a képernyőt látja, és a hős felfelé megy, jöhetnek a nehezebb feladatok. Ha leesik, akkor nem sikerült még elsajátítani a tananyagot a kellő mértékben, egyszerűbb feladatokat fog kapni.
A keretjátékból ugyanúgy tud kilépni, mint a "hagyományos" útvonalakból.