Ugrás a tartalomra

Tananyagstruktúra: lineáris és adaptív tartalmak

A 9 témakört mintegy 21 tanulási útvonal segítségével dolgozhatják fel a tanulók, illetve használhatják a tanárok az oktatásban. A tanulási útvonalak különböző nehézségi szintet rejtenek, illetve egy-egy útvonalon belül is különbző nehézségi szintű feladatokkal találkozhatnak a diákok. Amennyiben egy diák sikeresen megoldja az alapfeladatot, úgy egy komolyabb nehézségi szintű feladatot kap, ha ezt is megoldja, szintet léphet. Amennyiben elakadnak egy-egy feladattípusnál, segítő, magyarázó pdf dokumentum vagy videó segíti őket a megértésben.   


Az egyes témakörökön belül javasoljuk, hogy mindig a bevezető vagy az ún. alap útvonal megoldásával kezdjék a témakör megismerését.


Például:

  • SCRATCH – kezelőfelület, parancskészletek, majd 2. SCRATCH – blokkok típusai, használata és a 3. SCRATCH – programozás, vagy
  • Micro:bit:
    • 1.micro:bit – programozás – 1. szint
    • 2.micro:bit – programozás – 2. szint
    • 3.micro:bit – programozás – 3. szint

 
A digitális tananyagok elérhetősége