Új egység létrehozásakor számos beállítást kell elvégezni: meg kell adni a feladat nevét, leírását stb.
Ezekről bővebben itt olvashat: https://www.edubot.hu/hu/classyedu-felhasznaloi-kezikonyv-tanaroknak/tanulasi-egysegek/tanulasi-egyseg-letrehozasa-a-tanulasi-egysegtipusok-attekintese
A feladatok különböző témákhoz és különböző nehézségi szintekhez kapcsolódhatnak.
Megkülönböztetünk továbbá főfeladatokat és támogató/segítő feladatokat.
Itt egy példa, hogyan néz ki a tanulási útvonal felépítése:
Van egy téma, és a témán belül különböző nehézségi szintek vannak. Minden nehézségi szint különböző számú feladatot tartalmaz, és különböző típusú feladatokat (fő, támogató/segítő, segítő tananyag).)
TOPIC: 3. Biztonság és adatvédelem (Biztonság és adatvédelem)
Nehézségi szint 1
A feladat neve | A feladat tartalma | A feladat választott típusa vagy formája |
---|---|---|
Biztonság 8.1.1.0 Online biztonság és Adatvédelem |
Halmazok: Online biztonság |
|
Biztonság 8.1.2.0 Biztonságos internet |
Kérdezz - felelek: |
|
Nehézségi szint 2
A feladat neve | A feladat tartalma | A feladat választott típusa vagy formája |
---|---|---|
Biztonság 8.2.1.0 Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái |
Tilos az Á: Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái |
|
Biztonság 8.2.1.1 Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái - segédfeladat |
Kérdezz - felelek: Cyberbullying |
|
Biztonság 8.2.1.2 Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái - PDF |
|
Nehézségi szint 3
A feladat neve | A feladat tartalma | A feladat választott típusa vagy formája |
---|---|---|
Biztonság 8.3.1.0 A biztonságos internethasználat és netikett |
Halmazok: A biztonságos internethasználat és netikett felismerése. |
|
Biztonság 8.3.1.2 A biztonságos internethasználat és netikett - PDF |
PDF: A biztonságos internethasználat és netikett felismerése. |
|
Az adott egységet bármilyen módon elnevezhetjük, ahogy az alábbi ábrán látható, erre nincsenek formális korlátozások. Annak érdekében, hogy később könnyen azonosítani lehessen a feladatot, hogy:
- melyik témakörhöz tartozik,
- milyen nehézségi szint
- hány feladat van az adott témakörön és nehézségi szinten belül, valamint hogyan
- azt, hogy alap- vagy főfeladatról van-e szó, esetleg segédfeladatról vagy segédanyagról, pl. videó vagy pdf,
A következő elnevezési formátumot ajánljuk:
Az első szám a tananyag témájához tartozik.
A második az egység nehézségi szintjét jelenti.
A harmadik szám a feladat számát jelenti.
A negyedik pedig azt jelenti, hogy főfeladatról, segítő feladatról vagy segédanyagról van szó.