Ugrás a tartalomra

Egységek/feladatok elnevezése

Új egység létrehozásakor számos beállítást kell elvégezni: meg kell adni a feladat nevét, leírását stb.

Ezekről bővebben itt olvashat: https://www.edubot.hu/hu/classyedu-felhasznaloi-kezikonyv-tanaroknak/tanulasi-egysegek/tanulasi-egyseg-letrehozasa-a-tanulasi-egysegtipusok-attekintese

A feladatok különböző témákhoz és különböző nehézségi szintekhez kapcsolódhatnak.
Megkülönböztetünk továbbá főfeladatokat és támogató/segítő feladatokat.

Itt egy példa, hogyan néz ki a tanulási útvonal felépítése:


Van egy téma, és a témán belül különböző nehézségi szintek vannak. Minden nehézségi szint különböző számú feladatot tartalmaz, és különböző típusú feladatokat (fő, támogató/segítő, segítő tananyag).)


TOPIC: 3. Biztonság és adatvédelem (Biztonság és adatvédelem)
Nehézségi szint 1

A feladat neve A feladat tartalma A feladat választott típusa vagy formája
Biztonság 8.1.1.0
Online biztonság és Adatvédelem
Halmazok:
Online biztonság
Egységek

 

Biztonság 8.1.2.0
Biztonságos internet
Kérdezz - felelek: Egységek

 



Nehézségi szint 2

A feladat neve A feladat tartalma A feladat választott típusa vagy formája
Biztonság 8.2.1.0
Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái
Tilos az Á: Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái Egységek

 

Biztonság 8.2.1.1
Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái - segédfeladat
Kérdezz - felelek:
Cyberbullying
Egységek

 

Biztonság 8.2.1.2
Cyberbullying (online bántalmazás) gyakori elkövetési formái - PDF
PDF Egységek

 



Nehézségi szint 3

A feladat neve A feladat tartalma A feladat választott típusa vagy formája
Biztonság 8.3.1.0
A biztonságos internethasználat és netikett
Halmazok:
A biztonságos internethasználat és netikett felismerése.
Egységek

 

Biztonság 8.3.1.2
A biztonságos internethasználat és netikett - PDF
PDF:
A biztonságos internethasználat és netikett felismerése.
Egységek

 



Az adott egységet bármilyen módon elnevezhetjük, ahogy az alábbi ábrán látható, erre nincsenek formális korlátozások. Annak érdekében, hogy később könnyen azonosítani lehessen a feladatot, hogy:

Az egységek elnevezése

 

  • melyik témakörhöz tartozik,
  • milyen nehézségi szint
  • hány feladat van az adott témakörön és nehézségi szinten belül, valamint hogyan
  • azt, hogy alap- vagy főfeladatról van-e szó, esetleg segédfeladatról vagy segédanyagról, pl. videó vagy pdf,

A következő elnevezési formátumot ajánljuk:

Az egységek megnevezése


Az első szám a tananyag témájához tartozik.
A második az egység nehézségi szintjét jelenti.
A harmadik szám a feladat számát jelenti.
A negyedik pedig azt jelenti, hogy főfeladatról, segítő feladatról vagy segédanyagról van szó.