A tanári felületen lehetőség van arra, hogy a keretjátékot egyes útvonalakhoz rendelje. A megfelelő tanulási útvonal kiválasztása után a Szerkesztés gomb segítségével kell beállítani a keretjátékot.
A Story Frame menüben kell elvégezni a megfelelő beállításokat.
A keretjátékhoz a következőket kell engedélyezni: Enable story frame.
A keretjáték egy kastélyban játszódik, és a cél egy toronyba zárt fogoly kiszabadítása. Alapértelmezés szerint a tanuló három karakter közül választhat (hercegnő-áldozat, herceg-hős, sárkány-ellenség).
A jutalmak és a kincsesládák engedélyezéséhez a másik két opciót kell bejelölni:
Enable reward for level-up és Enable treasure chest.
A Kincsesládák ablakban hozhatók létre jutalmak, amelyek lehetnek karakterek vagy más jutalmak, például online forrásokra, videókra vagy más szöveges tartalmakra mutató linkek. Új jutalmat az Új jutalom opcióval hozhatsz létre.
A jutalom elhelyezésénél a menüpont segítségével meg kell határozni a láda pozícióját az útvonal százalékában, hogy a tanuló a jutalmat az útvonal bizonyos százalékának teljesítése után kaphassa meg. A beállítás elvégzése után a rendszer automatikusan megjeleníti, hogy a diáknak hány pontot kell gyűjtenie ahhoz, hogy ennek megfelelően kapja meg a jutalmat.